پیریمیکارب اگریمن

حشره‌کش پیریمیکارب اگریمن حشره‌‏کشی انتخابی از گروه دی متیل کاربامات‌‏ها، دارای خاصیت انتخابی، سیستمیک، تماسی، تدخینی، نفوذی و بسیار سریع الاثر است. این حشره‌‏کش توسط ریشه گیاهان جذب می‌شود و از طریق بافت چوب به قسمت‏‌های مختلف گیاه منتقل شده و کنترل مطلوبی حاصل می‏‌نماید. نحوه اثر پیریمیکارب از طریق ایجاد اختلال در سیستم عصبی حشره (مهار آنزیم کولین استراز) است و جهت شکستن مقاومت در شته‏‌های مقاوم به سموم فسفره توصیه می‏‌گردد. این حشره‏‌کش برای کنترل اختصاصی شته‏‌ها در سبزی و صیفی، توتون و رز به ثبت رسیده است.

بسته بندی: ۱ کیلوگرم

برند:

اگریمن

royal | about | logo | agriman

توضیحات

حشره‌کش پیریمیکارب اگریمن

حشره‌کش پیریمیکارب اگریمن حشره‌‏کشی انتخابی از گروه دی متیل کاربامات‌‏ها، دارای خاصیت انتخابی، سیستمیک، تماسی، تدخینی، نفوذی و بسیار سریع الاثر است. این حشره‌‏کش توسط ریشه گیاهان جذب می‌شود و از طریق بافت چوب به قسمت‏‌های مختلف گیاه مورد انتقال قرار می‌گیرد و کنترل مطلوبی حاصل می‏‌نماید. نحوه اثر پیریمیکارب از طریق ایجاد اختلال در سیستم عصبی حشره (مهار آنزیم کولین استراز) است و جهت شکستن مقاومت در شته‏‌های مقاوم به سموم فسفره توصیه می‏‌گردد. این حشره‏‌کش برای کنترل اختصاصی شته‏‌ها در سبزی و صیفی، توتون و رز به ثبت رسیده است.

نحوه کاربرد

جهت مصرف ابتدا سمپاش مناسب را انتخاب و کالیبره نموده و سپس تا نیمه پُر از آب کنید. پس از آن مقدار مورد نیاز آفت‏‌کش پیریمیکارب را با توجه به دُزهای مورد توصیه در جدول روی برچسب، در حالی که پمپ سمپاش در حال کار کردن است به آن بیافزایید و سپس نیمه دیگر سمپاش را با آب پُر کنید. این سم دارای قابلیت اختلاط با تعداد زیادی از سموم و کودها است اما قبل از اختلاط آزمایش در سطوح کوچک انجام شود. از اختلاط با مواد قلیایی اجتناب شود. زمان مصرف مناسب این آفت کش پس از ظهور آفت است.

به منظور جلوگیری از پدیده مقاومت این سم در تناوب با سایر حشره‌‏کش‌‏ها مصرف شود. لازم به ذکر است که کلیه سموم آفت‏کش می‌‏بایست با نظر متخصص گیاهپزشک مصرف شود و جز در موارد مشروح نبایدمورد استفاده قرار بگیرد. سم‌پاشی به محض مشاهده شته‌ها باید آغاز شود و در صورت نیاز سم‌پاشی را تکرار کنید.

دوره کارنس و میزان سمیت حشره‌کش پیریمیکارب اگریمن

دوره کارنس: دوره کارنس آفت‌‏کش پیریمیکارب برای تمام محصولات 7 تا 14 روز است.

LD50 خوراکی برای موش صحرایی: 142 mg/kg

این سم برای ماهیان و دیگر آبزیان بسیار سمی است. لذا از آلوده کردن آب‏‌های سطحی و زیرزمینی به شیوه‌‏های مختلف مانند شستشوی لوازم سمپاشی در کنار نهرها و رودخانه‌‏ها اکیدا خودداری کنید.

جهت مطالعه بیشتر درباره این محصول در سایت شرکت تولید کننده اینجا را کلیک کنید.

محصول آفت میزان مصرف
سبزی و صیفی انواع شته ۵۰۰-۷۰۰ گرم در هکتار
توتون شته توتون ۵۰۰-۷۰۰ گرم در هکتار
رز شته رز ۵۰۰-۷۰۰ گرم در هکتار

Go to Top