استقبال و قدردانی آقای پیتر پرنتیز مدیر شرکت امکس انگلستان از حضور مصرف کنندگان کالا های امکس، مدیران وکارکنان شرکت رویال و بازدید کنندگان غرفه امکس در نمایشگاه گروتک آنتالیا ۲۰۲۳

در کنار برگزاری نمایشگاه کشاورزی گروتک آنتالیا ۲۰۲۳ آقای پیتر پرنتیز، مدیر شرکت امکس انگلستان در مصاحبه‌ای کوتاه از استقبال بازدید‌کنندگان ایرانی از غرفه این شرکت قدردانی کرد.

وی ابراز خوشحالی کرد که مصرف‌کنندگان کالا‌های امکس با حضور در نمایشگاه ترکیه تجربه خود از استفاده از این کود‌ها را به اشتراک می‌گذارند و برای مصرف در سال‌ها و کشت‌های بعد سوالات خود را می پرسند.

آقای پیتر پرنتیز از حضور مدیران و کارکنان رویال که نماینده برگزیده این شرکت درایران هستند نیز تشکر کرد و از اشتراک گذاری تجربیات بین کادر فنی این دو شرکت ابراز خرسندی نمود.

وی تاکید کرد که امکس طیف گسترده ای از محصولات در بازار ایران دارد و آنها از دریافت بازخورد توزیع کنندگان و مشتریان و کارکنان رویال در مورد عملکرد محصولات امکس در بازار ایران بسیار استقبال می کنند.

پیتر پرنتیز گفت:« امکس مدت زیادی است که در بریتانیا (انگلستان) تاسیس شده است . ما در بریتانیا تولید می کنیم و از بریتانیا صادر می کنیم. و ما در طول سالیان متمادی از روابط بسیار هماهنگ با رویال برخوردار بوده‌ایم و خوشحالیم که بگوییم تجارت ما در ایران به گسترش خود ادامه می‌دهد و از تعامل به‌ ویژه در نمایشگاه گروتک ( Growtech Antalya) استقبال می‌کنیم،؛جایی که این فرصت را داریم تا تجربیات خود را با رویال و کارکنانش و همچنین با کارکنان امکس به اشتراک بگذاریم. »

مشاهده ویدیو با زیرنویس فارسی